poniedziałek, 27 października 2014

O niejadku, śpiochu i różowych okularach ;)

W ostatnich dniach kompletnie straciłam apetyt...
nie ma nic, na co miałabym szczególną chęć,
a dziś zjedzenie czegokolwiek okupione było wielkim wysiłkiem.
nie wiem co jest grane.

(Źródło: Demotywatory)


powróciłam do czytania książek,
choć dość często zdarza mi się nad nimi zasypiać ;)
bez względu na wartkość akcji :P
długie wieczory sprzyjają molowi książkowemu.
uwielbiam zakopać się pod kocem lub kołdrą,
obłożyć z każdej strony poduszkami większymi i mniejszymi,
z kubkiem ciepłej herbaty pod ręką...

od 5 lat noszę okulary.
nie mam dużej wady wzroku, ale to głównie praca przy komputerze,
a także nadmiar komputera w domu sprawiły, że pogorszył mi się wzrok.
parę miesięcy temu połamałam moje okulary...
z racji, że poranki są teraz ciemne i często mgliste,
a warunki na drodze przez to często utrudnione - postanowiłam w końcu zakupić nowe okulary.
tak jakoś wyszło, że będą.... różowe :D
na początku nieszczególnie się zachwyciłam, ale po chwili namysłu...
doszłam do wniosku, że TAK! takie właśnie chcę! różowe! :)
chcę patrzeć na świat przez różowe okulary :)
tego mi trzeba.

zwłaszcza teraz.






7 komentarzy:

  1. To w takim razie życzę Ci, aby przez te róźowe okulary świat rzeczywiście wyglądał bardziej różowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc oby świat widziany przez różowe okulary był piękniejszy i przyjemniejszy :-) A co do jedzenia, to ja kocham jeść! :-) A czytanie książek ostatnio wolno mi idzie, ale przez to że próbuję dokończyć mało porywającą książkę i tak się trochę z nią męczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, że nawet gdy książka jest bardzo słaba, ja ambicjonalnie MUSZĘ ją skończyć ;)
      a jeść na ogół też lubię, dlatego dziwi mnie taka sytuacja O_o

      Usuń
  3. Odrobina koloru nie zaszkodzi, zwłaszcza w jesienne dni.
    A teraz wlazła mi w głowę piosenka z dzieciństwa "Włóż różowe okulary..." :)
    Ja mam fioletowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam fioletowe, ale jak się okazało - nie pasowały mi ;)
      no, ale... kolor jesienią, zwłaszcza że przed nami jej słotna część, z pewnością nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  4. 44 years old Executive Secretary Boigie Durrance, hailing from Clifford enjoys watching movies like "Resident, The" and Geocaching. Took a trip to Medina of Fez and drives a Ferrari 250 GT. Jej komentarz jest tutaj

    OdpowiedzUsuń