wtorek, 2 lutego 2016

Witaminowy power ;)

Wreszcie widzę, że dzień jest dłuższy...
co prawda do pracy ciągle wychodzę po ciemku,
ale popołudnie już nieco dłużej jasne.
lubię to.

jakoś więcej mam ostatnio energii.
nie wiem czy to skutek aplikowania codziennie wit. D,
czy może owocowe koktajle, które królują w zestawieniach:
banan + jarmuż + pomarańcze + kiwi + siemię lniane.
jest pysznie :) właśnie sobie sączę ;)

myślę, że na lepsze samopoczucie składa się też to,
że wreszcie coś zaczęło się dziać,
coś robię, nie stoję w miejscu,
widzę przed sobą cel i do niego zmierzam.

idzie Wiosna.
a z nią i ja budzę się do życia....



uwielbiam tę piosenkę (ale nie teledysk),
gdy ją słyszę - od razu czuję się kolorowo i pozytywnie...
Coldplay - "Adventure of a lifetime."





14 komentarzy:

  1. Dzisiaj u mnie było 14 stopni!Wyszłam z psem, powietrze było świeże i ciepłe, ptaki śpiewały.Haniu oby ta wiosna była dla nas łaskawa;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było jakieś 9 stopni i wiał ciepły wiatr, który dla mnie pachniał wiosną ;)
      oj fajnie by było, gdyby TA wiosna była szczególnie wyjątkowa... ;)

      Usuń
  2. U nas dziś też na zielono: szpinak, kiwi i mandarynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam dziś do koktajlu resztę jarmużu, więc być może jutro wykorzystam mrożony szpinak ;)

      Usuń
  3. No to super, że akumulatory już teraz masz naładowane - i wcale nie musisz czekać na nadejście tej prawdziwej wiosny ;) My akurat trochę się pochorowaliśmy, więc do pełni sił i energii dość nam daleko - dobrze,że chociaż u Ciebie takim wielkim optymizmem powiało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj przesadzałam kwiatki, więc już całkiem załapałam wiosennego bakcyla ;)
      bronię się przed zarazkami rękami i nogami, ostatnio M przywlókł do domu zarazę, ale udało mi się jej uniknąć, a i M jakoś wyjątkowo szybko się z nią uporał ;)
      życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) nie żałujcie sobie witamin :)

      Usuń
  4. Ja polecam awokado, banana, limonkę, miętę i opcjonalnie kożna sok z jabłka dodać:) PYCHA!!!!

    Wiosna zdecydowanie zaczyna wychylać się zza krzaków:))) Cieszy mnie to niezmiernie! Nawet dzisiaj padało i jednocześnie świeciło słońce. Taki deszcz to jeszcze do zaakceptowania:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ostatnio kupić awokado, bo lubię je w koktajlach, ale same mocno niedojrzałe były...

      oj tak, wiosnę już pomału widać, już bliżej niż dalej :)
      mnie deszcz i szaro - bure niebo nie przeszkadzają ;) gdy wszyscy wokół niemrawi i ledwo żywi - ja mam dobry humor i sporo energii :) ale to już zauważyłam dawno temu.

      Usuń
  5. Najgorsze te czekanie i niepewność :) a jak idzie coś do przodu to jakoś lżej :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się zaczyna dziać, to człowiekowi od razu lepiej. Najgorzej to bezczynnie czekać...
    A ja po śniadanku z wiejskich jaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jajka od szczęśliwych kurek - zazdraszczam :))

      Usuń