czwartek, 18 lutego 2016

Sarkastyczna ironia.


Los w dalszym ciągu sobie ze mnie żartuje.

pęcherzyki znikły, super.
nie lubię jednak, gdy mój lekarz nie wie co jest grane...
bo obraz usg jest co najmniej dziwny...
"co to jest? co to za dziwna przestrzeń w macicy??"
- zastanawiała się na głos lekarka..

od 22 dni aplikuję sobie Decapeptyl.
progesteron sprzed tygodnia wynosi ponad 40...
(czy ktoś zna jakiś naturalny sposób na obniżenie go??)
ręce mi opadły.

miałam ochotę parsknąć śmiechem.
sarkastyczno - ironicznym śmiechem.

jutro kolejna odsłona.

23 komentarze:

  1. Znikly ?!#
    Podobno wit.B6 obniża progesteron... ale czy to prawda ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wit. B6 biorę od jakiegoś czasu... może za słaba?

      Usuń
  2. Znikły? Tzn. nie widać, że pękły, tylko jakby ich nigdy nie było? I jak dziwna przestrzeń?
    Moje pęcherzyki załatwiły mnie podobnie przez ostatnie dwa cykle - niby rosły, miały 11 mm, czyli jeszcze parę dni do owu, a za dwa dni już był płyn po nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprecyzowałam - pękły i chwała im za to ;)
      a przestrzeń... no właśnie... taka luka w macicy... nie wiem jak to opisać, ale sama dobrze to widziałam O_o

      Usuń
  3. Hmmm i co tu myśleć skoro nawet lekarz nie wie co jest grane...
    Ręce opadają ...

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest najgorsze! jak lekarze nie wiedzą to kto ma wiedzieć co i jak? ehhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak lekarze już nawet nie wiedzą, to dopiero bezsilność człowieka ogarnia... nabieram co raz większej pewności, że ja to jednak dziwna jestem... ogólnie ;]

      Usuń
    2. a kto nie jest? ;)

      p.s. zabiłaś mi ćwieka z tym kotem! wchodzę parę razy dziennie, i... wiem! tak! na pewno wiem! a już za godzinę wiem co innego;P i tak w kółko:)

      Usuń
    3. ciągnie swój do swego! :P

      kot jest zarąbisty :D

      Usuń
  5. No jak nawet lekarz nie wie o co chodzi....ręce opadają.

    A jak dzisiejsza wizyta? Jakie wieści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze. Od jutra zaczynam stymulację :)

      Usuń
    2. Huuuurrrrraaaa :)))) Dzień dobrych wieści.
      Trzymam mocno kciuki. Wychodzi na to, że przekazuję Ci pałeczkę - ja kończę, Ty zaczynasz.
      Jakie będziesz miała leki?

      Usuń
    3. Leki już się chłodzą w lodówce ;) Mam Menopur, Gonal i Gonapeptyl.
      Pałeczkę chętnie przejmę, tym mocniej trzymam za Ciebie kciuki :)))

      Usuń
    4. Dziękuje :)
      I wzajemnie ;))))

      Usuń
    5. Hania - moje też znikały, dość regularnie...
      I jakoś potem jakiś lek i poszło.
      Ale czytam, że dobrze?! To dobrze!!! :)

      Usuń
    6. Juti,
      wszystko fajnie, tylko ciągle nie wiem co to było to dziwne coś w macicy...

      Usuń
  6. No czyli jednak nie jest aż tak źle :) Trzymam kciuki za stymulację i jej efekty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam ;)
      trzymaj, trzymaj kciuki :)

      Usuń
  7. Z komentarzy wyczytałam, że jest dobrze.
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń