wtorek, 22 lipca 2014

33.

Lubię swoje życie.
Lubię to jakie jest - spokojne i ustabilizowane...
Może czasem wręcz nudne, ale mnie to pasuje.
Mam fajnych Rodziców i Rodzeństwo i choć czasem się pożremy, to jednak wskoczymy za sobą w ogień ;)


Mam super Męża, który codziennie rozwala mnie na łopatki swoimi tekstami :)
który w najbardziej dramatycznych chwilach trzymał mnie za rękę, a swoją troską sprawił, że się rozpłynęłam...
Mam pracę - co dość istotne w dzisiejszych czasach, czy ją lubię - ciężko powiedzieć, ale na pewno mam tam super ekipę, naprawdę świetne dziewczyny.
Mam własne mieszkanie i choć na dłuuuugoterminowy kredyt - to jednak jestem panią u siebie, a nie u rodziców czy na wynajmie ;)

Nie mogę narzekać.
Jestem szczęśliwa.
Mam wszystko czego mi trzeba.
Prawie.

Więc tego sobie życzę.
Bym za rok była jeszcze bardziej szczęśliwa.



18 komentarzy:

  1. I Ja Ci tego życzę! Z całego serca:*
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja tez!!!!!
    Spelnienia marzen!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci by Twoje życzenie się spełniło :) a tak poza tym to jakbym czytała o sobie (z tą małą różnicą, że nie pracuje, ale opis rodzinki, męża i reszty się zgadza)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej, tez Ci wlasnie tego zycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Niech się spełni Twoje życzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany....
    Dziewczyny, bardzo Wam wszystkim i każdej z osobna dziękuję :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu podobną notkę pisałam u siebie...
    Niby jest wszystko, co powinno dać pełnię szczęścia, ale jednak czegoś brak... tego czegoś najważniejszego...
    Wierzę, że w końcu u to malutkie Szczęście do Was zawita i wtedy będziesz mogła napisać, że jesteś w pełni szczęśliwą i spełnioną kobietą! :)

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...
      mam nadzieję, że będę mogła tak kiedyś napisać...
      pozdrawiam :)

      Usuń
  8. spoko, jako "kobieta po 30-ce" masz jeszcze trochę czasu do "przekwitania" ;)
    aby nie zwariować, polecam skupić się na czymś innym nie przestając w działaniach :D mówią że tak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. valium,
      ależ ja dokładnie tak robię - zajmuję się mnóstwem innych spraw, a ta szczerze mówiąc jest ciągle na marginesie... ;)

      Usuń
  9. Haniu, przede wszystkim jesteś mądrą kobietą, to wcale nie jest tak popularny dar. Umiesz docenić to co masz, nie marnujesz tego.
    Przyjdzie kolej i na Ciebie z tym dopełnieniem szczęścia, wierzę w to, nie może być inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo chcę byś miała rację ;)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń